ورود وزارت ورزش به ماجرای لباس حاشیه ساز تیم ملی فوتبال بانوان
نوشته شده توسط : onlinetabliq

ورود وزارت ورزش به ماجرای لباس حاشیه ساز تیم ملی فوتبال بانوان/ فرهادی زاد: پوشش ورزشکاران ما این نیست

 

باشگاه ورزشی بانوان پونک

معاون وزیر ورزش از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص پوشش بانوان و تذکرات لازم خبر داد.

 

لکه برداری فرش ابریشم

 

ورود وزارت ورزش به ماجرای لباس حاشیه ساز تیم ملی فوتبال بانوان/ فرهادی زاد: پوشش ورزشکاران ما این نیست

مهین فرهادی زاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با مقام معظم رهبری و فرمایشات رهبر در خصوص پوشش زنان، اظهار داشت: ورزشکاران قهرمان روز گذشته دیداری را با رهبر انقلاب داشتند و نکاتی هم در خصوص نقش الگویی زنان کشورمان مطرح شد.

 

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: حضرت آقا نیز اشاره‌ای به حضور ۱۰ کشور مسلمان در مسابقات داشتند که از بانوان ما الگوبرداری کردند. در المپیک و پارالمپیک اگر می‌بینیم ورزشکاری از کشور مسلمانی در مسابقات حضور پیدا می‌کند و پوشش دارد، به خاطر مجوزی است که ما گرفته‌ایم.

 

وی افزود: فدراسیون‌های ما در ۴۰ سال گذشته زمینه حضور زنان مسلمان را در عرصه‌های بین‌المللی فراهم کردند. گرفتن‌ مجوز و پوشش اسلامی با قانع کردن مجامع بین‌المللی یک نقطه عطف در ورزش کشور ما محسوب می‌شود. در واقع، بانوان ما ارزش‌های انقلاب را در ورزش به خوبی نشان و ثبت کردند. این مایه مباهات است که رهبر انقلاب اسلامی نیز روز گذشته به این موضوع اشاره کردند.

 

فرهادی زاده در پاسخ به اینکه با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص پوشش زنان اخیراً پوشش بانوان فوتبالیست در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا حاشیه‌ساز شده، تصریح کرد: من امروز با خانم موسوی نایب رئیس فدراسیون و همینطور دبیر فدراسیون صحبت و توضیحات کافی را مطرح کردم.

 

معاون وزیر ورزش گفت: خانم موسوی به دلیل گرفتاری شخصی شاید مسئولیت خود را به بخش دیگری محول کرده که این حاشیه ها ایجاد شده. او خود نیز اظهار کرد اشتباهی رخ داده است. این پوشش، پوشش بانوان ورزشکار ما نیست که وزارت ورزش مجوز آن را داده باشد.

 

وی ادامه داد: ما بخشنامه داریم مبنی بر اینکه ورزشکاران با پوشش رسمی مانتو، شلوار و مقنعه حضور پیدا کنند. در خصوص لباس ورزشی هم در شورای پوشش موارد خاصی وجود دارد. به همین دلیل تذکر لازم به فدراسیون داده شده است





:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: