رهگیری کرونا در کمپ‌های ترک اعتیاد کنگاور آغاز شد
نوشته شده توسط : onlinetabliq

رهگیری کرونا در کمپ‌های ترک اعتیاد کنگاور آغاز شد

کرمانشاه- رییس مرکز بهداشت کنگاور گفت: این مرکز انجام تست سریع ویروس کرونا در کمپ‌های ترک اعتیاد را در جهت رهگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ آغاز کرد.

 

کامیار رستم آبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل بیماری کووید۱۹ بصورت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، تیم رهگیری و مراقبت مرکز بهداشت شهرستان کنگاور به کمپ ترک اعتیاد سلطان آباد اعزام شد.

او افزود: با انجام ۳۵ مورد تست سریع کرونا، سه بیمار کووید ۱۹ تشخیص داده شد که بلافاصله اقدامات لازم برای آنها انجام شد.

رستم آبادی همچنین اضافه کرد: این مرکز در نظر دارد در هفته آتی از رانندگان تاکسی داخل شهری و کارکنان بانک ها که مواجهه زیادی با مردم دارند نیز تست سریع کرونا بعمل آورد.

این مسول ادامه داد: آموزش، یادآوری همراه با اطلاع‌رسانی قوی به طور قطع تاثیر مثبتی در کنترل و کاهش این بیماری به همراه دارد چرا که باید بارها خطرات این بیماری را به مردم بیان کرد و در واقع  باور آنان را اصلاح کرد، چرا که اگر بدانند سلامتی‌ شان به جد در خطر است از حضور در دورهمی شب یلدا و آیین های عروسی و عزا اجتناب می کنند.

وی اضافه کرد: همکاری سایر دستگاه های متولی امر برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصناف و جلوگیری از برگزاری آیین های مختلف اهمیت بسزایی دارد و این مهم باید تا کنترل و مدیریت کامل بیماری تداوم داشته باشد.

رستم آبادی ابراز میدواری کرد که با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی و همکاری دستگاه های متولی امر بتوان اقدامات خوبی را در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان انجام داد.

تاکنون هزار و ۴۰۲ در کنگاور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۸۲ نفر فوت کرده و ۱۵ نفر نیز اکنون در بیمارستان بستری هستند.

 

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

 

کمپ ترک اعتیاد در شرق تهران





:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: