۹ تالار باغ در خمین مهر و موم شد ۹ تالار باغ در خمین مهر و موم شد ۹ تالار باغ در خمین مهر و موم شد
نوشته شده توسط : onlinetabliq

 ۹ تالار باغ در خمین مهر و موم شد

۹ تالار باغ در خمین مهر و موم شد
خمین - ایرنا - سرپرست معاون بهداشتی و درمانی خمین گفت: ۹ تالار باغ و رستوران در این شهرستان به‌علت رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و تخلف بهداشتی مهر و موم شد.
 مقالات دیگر: باغ تالار شرق تهران
دکتر « ابوذر صباغی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا از ۱۴ مردادماه جاری فعالیت تالارباغ‌ها و رستوران‌ها در شهرهای قرمز استان ممنوع بوده و با انجام ۱۴۰ بازدید از ۱۲ تالار باغ و رستوران ۹ واحد متخلف شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.
وی بیان کرد: با وجود تذکر و  اخطارهای لازم ، واحدهای مهر و موم شده  اقدام به برگزاری مراسم و پذیرش مراجعان داشتند.
سرپرست معاون بهداشتی و درمانی با اشاره به اینکه تجمعات کانون انتقال ویروس کرونا است، تاکید کرد: خانواده‌ها به شدت از حضور در جشن های عروسی خودداری کنند چراکه سویه دلتای کرونا  سرعت انتقال بالایی دارد و وضعیت شیوع بیماری در خمین وخیم گزارش شده است.
 صباغی گفت: امکانات محدود درمانی خمین در شرایط قرمز کرونا پاسخگو نیست و این روزها مدافعان سلامت شاهد صحنه‌های غم‌انگیز و تاسف بار جان باختن و یا شرایط جسمی نامناسب بسیاری از همشهریان به ویژه جوانان به ‌لیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند.
 
بر اساس آخرین گزارش مراجع سلامت کشور ، ۳۴ هزار و ۹۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ نیمه مردادماه جاری در کشور شناسایی شدند که ۴ هزار و ۳۸۱ نفر از آنان بستری شده‌اند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به چهار میلیون و ۹۲ هزار و ۶۷۱ نفر رسید که تاکنون سه میلیون ۴۹۲ هزار و ۴۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده‌اند.
 
۶ هزار و ۲۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹  کشور در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.
 
خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است و در رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای آن رنگ قرمز کرونا لحاظ شده است.
 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: